فروش دستگاه خودپرداز

دستگاه خودپرداز ATM

آیا شما هم سوالی دارید؟

 

برخی سوالات پرتکرار در مورد شرایط دستگاه خودپرداز ATM و سوئیچ بانکی متصل به آن، در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، سوال خود را از طریق فرم تماس با ما درمیان بگذارید، ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

سوالات پر تکرار کاربران و مشتریان

میزان متوسط درآمد دستگاه های خودپردازسوددهی

میزان سود و درآمد دستگاه خودپرداز ATM ، ارتباط مستقیمی با میزان تراکنش های روزانه و ماهانه دارند.

پرتردد بودن محل نصب دستگاه عابر بانک ، باعث افزایش تراکنش ها و در نتیجه سود دریافتی می باشد.

قابل ذکر است که از 100درصد سود، 60درصد آن به پذیرنده و 40درصد مابقی به بانک تعلق می گیرد.

شرایط انصراف از سوئیچ بانکی چیست؟

در صورتی که شخصی به هر دلیلی ( فروش دستگاه خودپرداز و…) قصد انصراف از سوئیچ بانکی خود را داشته باشد، در وهله اول باید از شرکت فرم درخواست انصراف را دریافت کند و پس از تکمیل، مجددا آن را برای شرکت ارسال نماید.

اگر از تاریخ شروع قرارداد 1 سال و یا بیشتر گذشته باشد، درخواست انصراف بدون مشکل تأیید می شود اما اگر این زمان بین 6 ماه تا 1 سال باشد شامل 500 هزار تومان جریمه و اگر کمتر از 6 ماه باشد شامل 1 میلیون تومان جریمه خواهد شد.

شرایط انتقال سوئیچ دستگاه خودپرداز از شخصی به شخص دیگر

امکان واگذاری و انتقال سوئیچ از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر نمی باشد.

سوئیچ با توجه به مدارک هویتی شخص پذیرنده فعال شده و تنها می تواند با درخواست لغو سوئیچ خود و انصراف از آن، شخص دیگری را به شرکت معرفی کند.

متقاضی جدیداخذ سوئیچ بانک با ارائه مدارک هویتی خود اقدام به دریافت سوئیچ جدید می کند.

شرایط وصل مجدد سوئیچ بانکی

شخصی که با پر کردن فرم انصراف از سوئیچ ، مراحل قطع کردن سوئیچ خود را کامل کرده باشد و مجدداً تمایل به وصل کردن سوئیچ بانکی خود داشته باشد، موظف به امضای یک تعهدنامه ی محضری می باشد که متن تعهدنامه از طرف شرکت برای شخص ارسال می گردد.

شرایط جابجایی مکان نصب دستگاه خودپرداز

شرایط جابجایی محل نصب دستگاه خودپرداز به متراژ جابجایی بستگی دارد.

مسافت بین 100 تا 500 متر بدون شرایط خاصی توسط شخص انجام می شود اما اگر مسافت بیشتر از 500 متر باشد، باید با اطلاع دادن به شرکت، اقدام به دریافت و تکمیل فرم مربوطه کند.

تغییر شماره موبایل متصل به سوئیچ بانکی

جهت تغییر شماره موبایل متصل به سوئیچ ، پذیرنده می تواند با ارائه یک درخواست کتبی به شرکت ، که در آن اقدام به درج برخی اطلاعات مربوط به دستگاه خودپرداز ATM و سوئیچ و همچنین شماره موبایل قبلی و جدید کرده، تغییر شماره همراه را به راحتی انجام دهد.

شرایط کارکرد دستگاه خودپرداز در صورت فوت دارنده سوئیچ بانکی

در صورت فوت شدن شخص پذیرنده و غیرفعال بودن دستگاه به مدت 1 الی 3 ماه ، سوئیچ به صورت خودکار لغو شده و یکی از نزدیکان دارنده دستگاه می تواند به عنوان پذیرنده جدید، درخواست اخذ سوئیچ خود را به شرکت ارسال کند.

از ما بپرسید

فرم تماس سریع

        خانهخدمات سوالاتتماسارتباط